«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися.»
(Венгер Л. А.)
У сучасних умовах все більше зростає значення проблеми адаптації першокласників до шкільного навчання, оскільки це дуже напружений період, перш за все тому, що школа з перших днів ставить перед учнями цілий ряд завдань, не пов'язаних безпосередньо з їх досвідом, вимагає максимальної мобілізації інтелектуальних і фізичних сил. Із метою виявлення основних проблем, які виникли у першокласників в адаптаційний період, та напрямків подальшої роботи з учнями 1-х класів на базі Бахмутського НВК № 11 21 жовтня за участю адміністрації НВК, практичного психологі, учителів 1-х класів та представників ДНЗ № 6, 10, 31, 52, 58 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників». Заступник директора з НВР Юлія Говорун ознайомила присутніх із організацією роботи в 1-х класах, були висвітлені умови, які створені в НВК № 11 для успішної адаптації учнів до нових умов навчання. У ході обговорення учасники ознайомились із характеристиками 1-х класів, яку представили вчителі Світлана Полєнова, Олена Гришко, Світлана Новиченко та Ольга Чернишева та порівняли їх із характеристиками, наданими методистами та вихователями дошкільних навчальних закладів. Практичний психолог Лілія Самбурська представила презентацію «Готовність учнів 1-х класів до навчання у школі», у ході якої висвітлені актуальні проблеми адаптаційного періоду, рівень інтелектуальної готовності до школи та мотивації до навчання, надані рекомендації по роботі з учнями даної категорії в період адаптації. Директор НВК Світлана Василенко підвела підсумок педконсиліуму: Учні перших класів адаптувалися до умов навчання в початковій школі і почуваються комфортно, адже співпраця школи та дошкільних установ дозволяє не тільки створити сприятливі умови для проходження адаптаційного періоду першокласникам, а й забезпечити наступність психолого-педагогічного супроводу учнів. |