Главная | Регистрация | Вход | RSSЧетвер, 25.04.2024, 09:02

Бахмутський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 - багатопрофільний ліцей» Бахмутської міської ради Донецької області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Главная » 2016 » Жовтень » 23 » Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися
09:33
Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися

«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися.» 

(Венгер Л. А.)

У сучасних умовах все більше зростає значення проблеми адаптації  першокласників до шкільного навчання, оскільки це дуже напружений період, перш за все тому, що школа з перших днів ставить перед учнями цілий ряд завдань, не пов'язаних безпосередньо з їх досвідом, вимагає максимальної мобілізації інтелектуальних і фізичних сил. Із метою виявлення основних проблем, які виникли у першокласників в адаптаційний період, та напрямків подальшої роботи з учнями 1-х класів на базі Бахмутського НВК № 11 21 жовтня за участю адміністрації НВК, практичного психологі, учителів 1-х класів та представників ДНЗ № 6, 10, 31, 52, 58 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Адаптація першокласників». Заступник директора з НВР Юлія Говорун ознайомила присутніх із організацією роботи в 1-х класах, були висвітлені умови, які створені в НВК № 11 для успішної адаптації учнів до нових умов навчання. У ході обговорення учасники ознайомились із характеристиками 1-х класів, яку представили вчителі Світлана Полєнова, Олена Гришко, Світлана Новиченко та Ольга Чернишева та порівняли їх із характеристиками, наданими методистами та вихователями дошкільних навчальних закладів. Практичний психолог Лілія Самбурська представила презентацію «Готовність учнів 1-х класів до навчання у школі», у ході якої висвітлені актуальні проблеми адаптаційного періоду, рівень інтелектуальної готовності до школи та мотивації до навчання, надані рекомендації по роботі з учнями даної категорії в період адаптації. Директор НВК Світлана Василенко підвела підсумок педконсиліуму: Учні перших класів адаптувалися до умов навчання в початковій школі і почуваються комфортно, адже співпраця школи та дошкільних установ дозволяє не тільки створити сприятливі умови для проходження адаптаційного періоду першокласникам, а й забезпечити наступність психолого-педагогічного супроводу учнів.

Просмотров: 529 | Добавил: lvk1974 | Рейтинг: 0.0/0
Форма входа
Пошук
Календар
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz