Рівно два роки тому, 26 лютого у Симферополі біля кримського парламенту сталося трагічне протистояння між прихильниками України та Росії, в результаті якого загинуло двоє людей. Учні та педагоги не могли залишитися байдужими до трагічних подій у нашій країні та Криму.
Педагоги прагнули показати розвиток політичної та соціокультурної ситуації в Криму впродовж лютого – березня 2014, а також після окупації шляхом систематизації хронології подій, письмових документів та усних свідчень, візуальних джерел, що документують події, які відбувалися на півострові у доленосні для нього моменти.Учні відвідали виставку друкованих матеріалів, фотографій у шкільній бібліотеці «Кримчани на захисті української державності».
Педагоги підготували та провели інформаційні години «26 лютого 2014 року-початок кримського спротиву. Як це відбувалося», тематичні уроки «Політика Кремля у Криму — гібридний геноцид кримських татар», «Окупація Криму. Рух Опору». Вчителі історії організували перегляд та обговорення інформаційних програм, присвячених кримському спротиву «26.02.2014 - День початку кримського спротиву».
Під час проведення тематичних просвітницьких заходів, присвячених Дню початку кримського спротиву учні згадали події захоплення українського флоту, військових частин та стратегічних об’єктів; патріотичний вчинок курсантів Академії Військово-морських сил ім. Нахімова в м. Севастополь, які заспівали Гімн України після підняття прапорів Російської Федерації; організування живого ланцюга кримськими татарами на знак протесту проти проведення референдуму в Криму на в’їзді до м. Сімферополя, які, вишикувавшись уздовж проїжджої частини, тримали в руках українські й кримськотатарські прапори і плакати з написами «Референдуму – ні», «Ні війні», «Ми – за мир», «Крим – Україна».Заходи до Дня початку кримського спротиву органічно увійшли до системи національно-патріотичного та громадянського виховання в школі.
Проведені заходи сприяли формуванню ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави та нації; усвідомленню взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю; виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки; сприянню набуттю дітьми та молоддю патріотичного досвіду на основі спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів; утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства.
|