Главная | Регистрация | Вход | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 17:33

Бахмутський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 - багатопрофільний ліцей» Бахмутської міської ради Донецької області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Нормативно-правова база

Положення про  учнівський  парламент

Статут Ради командирів

Положення «Про Президента учнівського самоврядування Артемівського НВК № 11»

Положення про загальношкільну конференцію

Положення про учнівське самоврядування

Опис

структури учнівського самоврядування «Лідер» Артемівського НВК№11

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні рішення особистості, неможливо без широкого залучення учнів до управління справами навчально - виховного комплексу через діяльність органів учнівського самоврядування «Лідер».

У своїй діяльності органи учнівського самоврядування керуються нормативно - правовими документами: Конституцією України, Законом України «Про освіту», Декларацією прав дитини, Концепцією громадянського виховання, Державною цільовою програмою «Молодь України», затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28.01.2009 № 41, і відповідного наказу МОН України від 24.02.2009 № 168, Лист МОН України від 07.12.09 № 1/9-850 «Про Розвиток органів учнівського врядування», Статутом Артемівського НВК.

Педагогічний супровід органів учнівського самоврядування НВК здійснюють «Лідер»:

ПІБ учителя 

Посада 

Орган учнівського самоврядування 

Василенко Т.А.  

директор НВК 

рада голів комітетів парламенту 

Тимошенко О.Ф.   

голова ПК, учитель української мови та літератури 

Жовта А.О.,  

заступники директора з НВР 

рада комітету освіти та права 

Бабенко І.Є. 

заступник директора  з НМР 

рада комітету інформації 

ГончароваЄ.С 

учитель російської мови та літератури 

ЛавренкоО.О. 

заступник директора з ВР 

рада комітету культури, Школа Лідерів 

 

 

 

МахникІ.Є. 

педагог-організатор 

СамбурськаЛ.В. 

практичний психолог 

Чурсіна М.М. 

учитель російської мови та літератури 

Харченко В.В. 

учитель предмету «Захист Вітчизни» 

рада комітету з питань спорту 

ВаркінтінІ.О. 

учитель основ здоров’я 

Захарова І.В. 

заступник директора з НВР 

рада комітету праці, економіки, фінансів 

МоськінаЗ.Ф. 

учитель обслуговуючої праці 

ШабанМ.І. 

учитель біології 

рада комітету охорони навколишнього середовища 

МоськінВ.П. 

учитель трудового навчання 

Координує роботу всіх ланок директор Артемівського НВК Хмельницька Л.К.  Вибори Президента проводяться за принципом рівного і прямого виборчого права при таємному голосуванні строком на один рік. Президентом може бути обраний учень, який навчається в 8-11 класах. У голосуванні беруть участь учні 5-10 класів . Шкільний парламент складається з Ради командирів і Кабінету міністрів. Представники шкільного самоврядування входять до складу Ради Артемівського НВК.

Із 2006 року активно працює Кабінет міністрів інформації, який знаходиться під постійною опікою членів клубу "Журналіст": регулярно випускається шкільна газета "Дваж два", стінгазети, проводяться засідання і навчання активу, журналістські марафони, презентації тощо.

Кабінет міністрів охорони навколишнього середовища організовує участь учнів НВК в акціях "Збережи первоцвіти", "Марш парків", бере участь у проведенні місячника екології.

Кабінет міністрів культури бере участь в організації та проведенні культурно - масових заходів: фестивалів дитячої творчості, Новорічних свят, тематичних вечорів, вечорів відпочинку тощо.

Чітке узгодження діяльності всіх структурних ланок шкільного самоврядування дозволяє координувати роботу відповідно системі виховної роботи НВК. У модель учнівського самоврядування включено громадське об'єднання "Забота " , яке складається з клубів. Воно було зареєстровано в 1998 році рішенням Артемівської міської ради. Протягом тривалого часу об’єднання пройшло від перших сходинок свого впровадження до набуття певного досвіду роботи. Так педагогами було створено структуру учнівського самоврядування, яка дозволяє чітко узгоджувати діяльність усіх шкільних самоврядувальних структур, координувати їхню роботу відповідно до всієї системи виховної роботи НВК.

Діяльність учнівського самоврядування стає значимою для дитини, тому що вона включає елементи гри, романтики, спирається на інтелектуальний фонд учнівського та учительського колективів. Основним принципом роботи даної структури шкільного самоврядування стало нове педагогічне мислення, що передбачає зацікавлене ставлення до особистості учня, гуманізує та демократизує весь педагогічний процес. Головне, щоб дитина знайшла свою справу і свого вихователя.

У даній моделі використовувався традиційний досвід роботи НВК (класне самоврядування, парламент, міністерства), а утворення клубів і громадського об’єднання «Забота» виросло з необхідності дітей у створенні незаорганізованої шкільної організації. Педагогічний колектив й автор даної моделі намагався знайти спільні моменти з координації діяльності парламенту, міністерств та клубів громадського об’єднання «Забота», як шкільного та класного органу самоврядування.

Діяльність громадського об’єднання в рамках структури учнівського самоврядування виросло з необхідності дітей та дорослих у створенні незаорганізованої самоврядувальної шкільної організації. Шкільне громадське об’єднання "Забота" включає організацію клубної роботи.

До структурних одиниць об’єднання входять клуби різні за напрямками діяльності: 11 дитячих "Імпульс", "Педзагін», "ВСК", "Діалог", "Ерудит", "Краєзнавець", "Журналіст", "Еколог", "Школа лідерів", "Правознавець", "Діалог культур" та 2 клуби для дорослих "7Я", "Логос" (батьків та вчителів). 35% учнів школи – члени клубів .

Створення клубів за інтересами - це одна із можливостей навчити дитину основам фахової майстерності в роботі клубу, здатність реалізувати свої знання та уміння в організації загальношкільних справ. А застосування методики колективної діяльності розвиває творчі здібності та особисті якості учнів, підвищує їх інтелектуальний рівень, залучає до проведення шкільних справ учнів із низькою соціальною адаптацією та дітей, що потребують підвищеної педагогічної уваги.

Розглянемо діяльність деяких клубів. Клуб "Краєзнавець", життєдіяльність якого координує вчитель історії Чухлєбова Олена Анатоліївна, організовує пошукову роботу з вивчення історії, побуту , традицій народів рідного краю. Учні збирають легенди, пісні, збирають цікаві археологічні знахідки. Члени клубу співпрацюють із науковими працівниками міського краєзнавчого музею, беруть участь в експедиціях "Краса і біль України", "Моя земля - земля моїх батьків". За результатами роботи пишуть науково - дослідні роботи, які успішно захищають на секціях МАН міського та обласного рівнів.

У клубі "Педотряд", яким керує заступник директора з ВР Лавренко Олена Олександрівна, учні 9-11 класів знайомляться глибоко і грунтовно з педагогічною діяльністю, визначають свої можливості з побудови відносин із однолітками та дітьми молодшого шкільного віку. На заняттях клубу вивчається методика викладання, проводяться ділові ігри за різними педагогічним ситуацій. Створено загін "вожатих", які працюють із учнями молодших класів (проводять для них свята, Дні інформування, організовують відвідування виставок, музею).

Члени клубу "Імпульс (керівники - Махник Ірина Євгенівна, педагог-організатор; Нікітіна Ірина Олександрівна, шкільний бібліотекар) організують культурно - просвітницькі заходи: зустрічі з цікавими людьми, творчі конкурси, літературно - музичні вітальні. Діти вчаться змістовно організовувати власний відпочинок, набувають навички сценарної роботи, вдосконалюють акторську майстерність.  

Військово - спортивний клуб (керівник Харченко Володимир Володимирович) проводить результативну роботу з пропаганди здорового способу життя. У школярів розвиваються навички з підготовки до служби в лавах армії і флоту. Клуб проводить військово -спортивні змагання та ігри : "Щит і меч", "Сила і мужність".

Більше 20 років у школі працює клуб "Еколог" (керівник Бак Вікторія Федорівна), в якому робота спланована за такими напрямками: • вивчення флори і фауни Артемівського району; • освоєння наукових прийомів дослідницької діяльності; • вивчення біоценозів району та його екологічної обстановки; • створення колекцій та гербарію; • відео зйомка та фотографування рідкісних видів; • вивчення основ туристичної техніки; • участь в екологічних зльотах різних рівнів; • практична природоохоронна робота; • проведення літніх багатоденних екологічних експедицій.

У клубі "Ерудит" діти мають можливість розвивати інтелектуальні здібності, логіку мислення, винахідливість. Заняття сприяють планомірної самонавчальной діяльності. Учні разом з вчителем російської мови та літератури Підопригора О.О. організовують тематичні екскурсійні поїздки, відвідують театральні постановки, музейні експозиції, виставки в містах України .

Клуб "Журналіст" (керівник Гончарова Є.С.) - багаторазовий переможець у номінації "Кращий клуб шкільного об'єднання "Забота".

У лютому 2009 року школа святкувала вихід у світ 100 - го номера шкільної газети "Дважды два", яка впродовж 15 років є учасником і лауреатом у різних номінаціях обласних фестивалів дитячих та молодіжних ЗМІ. Її випускають члени клубу "Журналіст". На обласних фестивалях дитячих та молодіжних ЗМІ редакція займає призові місця. Члени клубу "Журналіст" є активними учасниками фестивалю шкільної преси Донбасу" Маївка". На теоретичних і практичних заняттях клубу педагог займається формуванням компетентності творчої діяльності гуманітарно - обдарованої дитини, часто вдається до методу проблемних питань, вдало використовує елементи методики нейролінгвістичного програмування, які допомагають реалізації розвиваючих завдань. Використовуючи інтерактивні форми, підготували і провели презентацію клубу "Журналіст" на семінарі "Якість освіти як результат інноваційної діяльності" для керівників навчальних закладів нового типу Донецької області.

Члени учнівського самоврядування входять до складу Ради профілактики, беруть активну участь у проведенні профілактичної роботи з учнями, які мають пропуски занять, які навчаються на початковому рівні.

Для учнів НВК діє "Школа лідерів" під керівництвом практичного психолога Самбурський Л.В. Головна мета Школи лідерів - формування досвіду громадянської поведінки лідерів шляхом активного залучення їх до справ НВК. У міському та обласному конкурсі "Лідер - перспектива" протягом останніх років учні ставали переможцями та призерами (Єщенко Марія-2 місце, 2012 р. Ритова Валерія -2 місце, 2013 р.).

Також, спираючись на статут об’єднання, разом із психологом керівники клубів проводять дослідження, які допомагають реалізувати особистісно зорієнтований підхід у роботі клубу. Так, вивчаються рівень сформованості ціннісно – смислової свідомості вихованців та їх готовність до проектування свого життєтворчого потенціалу. Проводиться моніторинг індивідуальних особливостей загального розвитку вихованців, діагностика психологічної підоснови їхньої життєздатності. Аналізуються досягнення й недоліки у створенні енерго – інформаційного простору, який стимулює вихованця, вивчається результативність діяльності клубу в рамках громадського об’єднання "Забота".

Усі клуби мають спільну структуру. До її складу входять різноманітні мікрогрупи. Керує клубом рада на чолі з президентом, який обирається на загальних зборах клубу. У його роботі використовується методика колективного планування з урахуванням спрямованості діяльності клубу та його статусу у структурі виховної роботи школи. До складу шкільних клубів залучаються учні 5-11 класів, учителі, випускники НВК. Клуби надають велику допомогу в організації та проведенні різноманітних загальношкільних справ. Шкільне громадське об’єднання має свій статут, а клуби – власні знаки відмінності. Плани та розклад роботи клубів вивішуються на видному місці для того, щоб будь – який учень міг узяти участь у справах того клубу, що зацікавив його. Часто школярі проводять колективні творчі справи не тільки свого, а й інших клубів.

Важливою характеристикою виховного простору громадського об’єднання є такий параметр, як відкритість. Для виховного простору це означає можливість соціальних контактів, їх мобільність. Наявність такої можливості сприяє формуванню в учнівській молоді почуття перспективи, виступає потужним мотиватором виховної, соціальної значущої діяльності. Участь вихованців та керівників клубів у 25 проектах, тренінгах є базою для соціального тренінгу в реальному житті, у відкритій системі самореалізації особистості.

Підтвердженням ефективності діяльності клубів є результати проведеного моніторингу. Результати дослідження свідчать про те, що головний стратегічний напрям створення якісного освітньо - виховного середовища об’єдання лежить у площині вирішення проблем розвитку особистості дитини та педагога, технологізації цього процесу. Високо оцінюючи діяльність клубів, вихованці на перше місце ставлять широкі можливості об’єднання для розвитку компетентності, відкриття сенсу творчого життя, самопізнання та соморозвитку. На друге місце вихованці висувають формування суспільно – громадського досвіду особистості. На третє – забезпечення їхніх потреб у професійному житті. Понад 97 % респондентів указують на ефективність різнорівневого навчання, підтримали практику проектних, клубно – студійних форм проведення занять. Робота клубів шкільного громадського об’єднання «Забота» - не міф, а реальність. Вони відіграють важливу роль у створенні умов для розвитку особистості дитини, задовольняючи її потреби у творчості, спілкуванні, надаючи поле діяльності для самовираження, самоствердження, самовиховання. Діяльність клубів за інтересами стала органічною частиною системи навчально – виховного комплексу, а й у значній мірі підвищила виховну ефективність загальношкільного колективу.

Члени активу учнівського самоврядування беруть активну участь у контрольно - аналітичній роботі (проведенні анкетування, опитуванні учнів про рівень комфортності в НВК, рейдах - перевірках санітарного стану шкільних аудиторій, оформлення класних куточків, дотримання наказу про шкільній формі), підготовці та проведенні шкільних акцій і позакласних заходів (макулатурнір, акції «Створи добро», «Ветеран живе поруч», Дні здоров'я, шкільний турнір «Що?Де?Коли?», виступ агітбригади «Молодь обирає здоров'я», участь у предметних тижнях, Днях толерантності, Святі матері тощо). Щотижня в НВК проводяться лінійки, на яких розглядаються важливі питання шкільного життя (чергування класів, правила поведінки та внутрішньошкільного розпорядку тощо).



Форма входа
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании

  • Copyright MyCorp © 2024
    Конструктор сайтів - uCoz