Кожен урок — це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна людина-творець.
На засіданні педагогічної ради, яке відбулося 6 грудня 2016 року у формі тренінгу, педагоги Бахмутського НВК№11, працюючи в творчих групах, обговорювали питання «Сучасний урок: проблеми, вимоги, пошуки, досвід».
За правилами тренінг розпочався з інтерактивної вправи «Очікування та внесок у роботу педагогічної ради». Виконуючи вправу «Криголам», педагоги склали правила роботи. У ході мозкового штурму учасники тренінгу висловили свої думки щодо асоціації поняття «Сучасний урок».
У наступному етапі тренінгу Олена Лавренко, заступник директора з НМР, запропонувала педагогам розглянути, яким же чином можна зробити кожен урок більш ефективним та які чинники впливають на це. Нею були наведені підсумки анкетувань учнів та батьків «Урок очима….», «Яким би ви хотіли, щоб був сучасний урок?».
Працюючи у групах у формі демаршу, учасники педради – тренінгу вирішували проблеми: «Чому учні та батьки визначають рівень викладання деяких навчальних предметів недостатньо якісним та ефективним? Як підвищити ефективність та якість сучасного уроку? Ваші пропозиції щодо проведення конкретних заходів із метою підвищення якості та ефективності сучасного уроку?»; обмінювалися досвідом інтерактивних технологій, які використовують під час проведення уроків; колегіально відшукували шляхи підвищення ефективності кожного уроку завдяки впровадженню інтерактивних технологій навчання, нестандартних прийомів активізації пізнавальної діяльності учнів.
Вікторія Бак запропонувала вчителям модель уроку, який стверджує майбутнє. А група під керівництвом Альони Жукової – Якубчак презентувала модель педагога сучасного уроку.
За допомогою вправи «Валіза – кошик – м’ясорубка» педагоги провели загальну оцінку педагогічної ради. Усі учасники залишилися задоволені результатами проведення педради - тренінгу, поділилися новими ідеями щодо застосування отриманих знань, подякували один одному за плідну співпрацю.
|