Обмін досвідом, пропаганда нових педагогічних надбань та актуальних питань методики, творчий пошук, удосконалення своєї майстерності – все це демонстрували педагоги Артемівського НВК№11 протягом декади відкритих уроків, яка вже стала традиційної справою колективу.
Підготовка до її проведення почалася ще у вересні. Так на засіданні науково - методичної ради закладу було затверджено Положення про відкритий урок (виховний захід), у якому прописувалися чіткі настанови педагогам щодо підготовки, проведення, самоаналізу відкритого уроку (виховного заходу); інструкції щодо детального й об’єктивного аналізу, аргументованого обговорення відкритого уроку (виховного заходу), надання необхідних методичних рекомендацій учителю отримали представники адміністрації, запрошені колеги, члени експертної, атестаційної комісії. Також необхідні рекомендації щодо проведення відкритого уроку педагоги закладу отримали на засіданні динамічних груп із теми «Урок у сучасному вимірі: цілі, пріоритети, технології, методи, форми».
Під час декади 26 педагогів гостинно запросили на свої уроки колег закладу. Найактивнішими її учасниками виявилися вчителі кафедри технічних дисциплін та кафедри вчителів іноземних мов, які майже в повному складі вирішили поділитися досвідом проведення відкритих уроків.
Не обійшлося й без гостей. Відкритий урок учителя німецької мови Сергія Бобракова, який атестується в поточному році, відвідала спеціаліст Управління освіти Бахмутської міської ради Анна Орел. Учитель української мови та літератури Олена Тимошенко запросила на урок викладача та студента педагогічного училища, танцювальну пару колективу «Нараяна».
Кожен відкритий урок відзначився своєю неповторністю. Так оригінальними за типом проведення були: літературне кафе (Олена Тимошенко, 10-А клас), урок – телепередача (Альона Жукова – Якубчак, 6-Б клас), урок – гра (Вікторія Миронова, 6-В клас; Наталя Савченко, 4-Б клас), урок – подорож (Тетяна Ніколаєва, 5-Б клас), урок – змагання (Валентина Мишинська, 2-А клас; Нідія Чернецька, 2-А клас), урок – вікторина (Ольга Панчук, 6-Б клас, Світлана Свистунова, 1-Б клас), урок – мандрівка (Оксана Валика, 5-А клас), інтегрований урок (Ірина Захарова, Олена Друпп, 10-А), урок – тренінг (Володимир Харченко, 9-А клас), урок – виховна година (Сергій Бобраков, 10-А клас), клубна година (Галина Макогон, 3-4 класи). Нестандартні підходи щодо розв’язання поставлених проблем, застосування інноваційних форм і методів, прийомів і засобів, їх оригінальне поєднання демонстрували на своїх уроках Зоя Моськіна, Олена Чухлєбова, Лариса Коміна, Марина Заборщікова, Ольга Кудіна.
За підсумками проведення декади всі розробки відкритих уроків увійдуть до збірки «Відкритий урок: проблеми, пошуки, знахідки, перспективи».
|