У НВК № 11, згідно річного плану роботи, відбувся практичний семінар для класних керівників 1-11 класів на тему «Шляхи формування сприятливого психологічного мікроклимату в класному колективі». Психолог Лілія Самбурська пояснила поняття «психологічний мікроклімат», означила критерії сприятливого та несприятливого соціально-психологічного клімату . Учителі виділили емоції учнів, які вони відчувають при різних видах клімату шкільних колективів, фактори, впливаючі на стан клімату.
Психолог ще раз нагадала про стадії розвитку колективу та дала рекомендації щодо успішного створення та функціонування класного колективу. Виконуючи практичні завдання, педагоги моделювали різноманітні проблемні ситуації у класних колективах та намагалися дати поради щодо вирішення конфліктів Учителі вибудовували технологію “ситуацію аналізу чергового конфлікту ” та вчились знаходити шляхи вирішення проблем.
Учителі почули рекомендації семінару: навіть при незначних успіхах учнів бути щедрим на похвалу, потрібно поважати індивідуальність кожного учня, створювати умови для його самоствердження та розвитку позитивних якостей особистості, розвивати в собі навички розуміння емоційного стану дитини, вірно трактувати поведінку.
Класні керівники зрозуміли, як важливо створювати в дитячому колективі психологічні ситуації, стимулюючи самоосвіту та самовиховання особистості.
|