Методичне об’єднання класних керівників ― одна з форм методичної роботи в школі, що дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів. У НВК № 11 відбулося чергове засідання методоб'єднань класних керівників з проблеми «Використання інноваційних освітніх технологій для формування цілісного світогляду, соціальної компетентності та громадської активності учнів».
Заступником директора з ВР Оленою Подопригорою було підведено підсумки Декади милосердя, Тижня права та місячника правових знань. Заступник виділила методи і форми виховної роботи, які найбільш позитивно вплинули на формування в учнів свідомої дисципліни і відповідального ставлення до навчання. Проаналізувала проведені у першому семестрі виховні заходи щодо реалізації положень Концепції національно-патріотичного виховання в контексті Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України».
Практичний психолог Лілія Самбурська провела психолого-педагогічну консультацію щодо профілактики суіцідальної поведінки підлітків, безпечної поведінки у мережі Інтернет, розповіла про злочинну діяльність груп Вконтакті «f57», «Тихий дім», «Море китів». Вона надала класним керівникам практичні поради щодо профілактичної роботи з учнями та батьками, забезпечила їх листівками та відеоматеріалами з даного питання.
З метою підвищення кваліфікації класних керівників, сприяння поширенню і впровадженню у практику кращого досвіду класних керівників Наталя Савченко, класний керівник 4-Б класу, провела майстер-клас з теми «Твоє здоров’я у твоїх руках» .
Керівник методоб'єднання класних керівників НВК № 11 Ольга Панчук провела практикум : « Складання плану виховної роботи на IІ семестр» та звернула увагу класних керівників на єдині вимоги у планування виховної роботи з класним колективом.
Методичне об’єднання класних керівників НВК № 11 виявляє творчий потенціал кожного класного керівника, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально-виховних завдань і творче співробітництво педагогів.
|